reklama

Teplý, horúci, zmiznuvší vzduch - prehľad niektorých momentov.

1) Zmluvu "má" bývalý minister. Ako keby som počul rádio Jerevan: "Zmluvu má minister, ale ten vám ju nedá, lebo už nie je ministrom a teda ako súkromná osoba už s vami nemusí komunikovať ani vám nič dávať". Samozrejme som to pritiahol za uši.2) Poslanci majú premiérovi dodať dôkazy o tom, že zmluva, ku ktorej nemajú prístup je nevýhodná pre štát.Toto je ten pravý Absurdistan.3) Osobami, ktoré majú informácie o obsahu zmluvy sú - bývalý minister, štátny tajomník a premiér. Pokiaľ tieto informácie nemajú, nie sú, resp. nikdy neboli osobami na pravom mieste.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Pán premiér, zmena, ktorá nastala vo vašej osobe, je neprehliadnuteľná. Kedysi ste chcel odvolať ministra pri podozrení, že spravil chybu. Teraz podozrenie nestačí. Teraz už nestačí podozrenie, že tento štát prišiel netransparentným predajom o nejakých pár miliónov €. Vy ste sa jednoducho rozhodol! Keďže Vám samému sa to asi zisťovať nechce a keďže Vám nikto dôkazy o nevýhodnosti zmluvy, ktorú nikomu neukážete nepredložil, je pre Vás tento obchod správny, výhodný,... a pod.


No, pre mňa nie je dostatočným argumentom, že si to myslíte. Aj o svojich ministroch, ktorí boli vo vláde (a ktorých vymenovanie ste navrhol najnadstraníckejšiemu prezidentovi) ste si myslel, že sú tými správnymi ľuďmi na svojich miestach. Samozrejme až do okamihu, kedy museli svoje kreslá opustiť pod tlakom antislovenských médií a opozície, ktoré odhalili ich prešľapy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Štát je tu na to, aby s peniazmi rozumne a v zmysle platných predpisov hospodáril. Ktorý rozumný hospodár by predal svoje „teľa“ lacnejšie, keby mohol získať viac? Nik. Pochybujem, že by náš premiér zajtra predal svoje hodinky o 5.000€ lacnejšie, ako je ich skutočná cena. Ak by to náhodou chcel urobiť, hlásim sa a chcem ich. Ale späť. Je normálne, aby bol minister odvolaný za to, že zle hospodáril, že tento štát (rozumej my) prišiel o pár miliónov € a jeho odvolanie bolo jediným trestom? No, to chcem byt ministrom aj ja. Založím si pár firiem, ktorým budem potichučky posúvať milióniky.... keď to nejaká novinárska hyena odhalí, čo už, zvesím hlavu a odstúpim. Mne by stačil aj obyčajný, maličký jeden miliónik €, ktorý by mi ostal v niektorej z firiem. Ja nepotrebujem stovky miliónov. Som naozaj skromný.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Pán premiér, poprosím Vás, predložte mi do stredy dôkazy o tom, že suma, ktorú štát zinkasoval za predaj emisných kvót je z pohľadu zatepľovania výhodnejšia ako suma, ktorú by štát získal, keby sme mali vypracované „zelené schémy“, čiže, keby sa pracovníci na príslušných ministerstvách venovali ich vytvoreniu na miesto hrania sudoku alebo čítania najobjektívnejšieho a „mienkotvorného“ Nového času. Alebo mi predložte dôkazy o tom, že štát by zinkasoval menej, keby predával emisné kvóty štandardným postupom – teda nie do garáže. Ak tak neurobíte, garantujme Vám, že si svoj dom zatepliť nedám – verím, že to bude pre Vás dostatočný trest. Už vidím zajtra tú tlačovú konferenciu, na ktorej ma obviníťe, že to ja môžem za krízu, že to ja som ten, kto si nechce dať zatepliť dom, že to ja som ten, ktorý bojuje proti oživeniu tejto ekonomiky, že to ja som ten, kvoli komu nevznikne jedno pracovné miesto a všetko len pre to, že chcem, aby sa Slovensko malo čo najhoršie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Na záver už len pár informácií, ktoré však s vyššie uvedeným nesúvisia a súvislosti nehľadajte ani medzi nimi navzájom:

-minister Chrbet bol nominantom SNS
-peniaze z predaja emisných kvót sú určené na zatepľovanie
-predsedom SNS je Jan Slota
- potomkovia Jana Slotu začali v Žiline v polovici minulého roka (aj bez stavebného povolenia) výstavbu fabriky na výrobu zatepľovacieho polystyrénu

Miroslav Cvacho

Miroslav Cvacho

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"To je ten Blavák. Ten sa ale má!" Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu